annikatt

live to ride, ride to live

Utgång

Publicerad 2013-02-03 14:37:34 i Annikatt

Jämarns se kul jag hade igår! Mina ben mördar mig idag dock.. Bokstavligt talat! Mamma och Magnus va gulliga när dom kom och hämtade mig imorse, de hade med sig både kläder och skor <3 Sen åkte vi till mormor och fikade, jag slocknade i hennes säng. Blev inte många timmars sömn, satt uppe och pratade till kanske 05 isch.
 
Blir tyvärr inget gym idag då jag måste lyssna på min kropp nu och låta den vila så jag inte tränar sönder den. Hade gärna kört ett pass idag, men är huvve dum får kroppen lida. Jag kan ju lova att jag kommer inte maxa så mycket på ben som jag gjorde i torsdags, senare iofs när jag har styrkan för det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela