annikatt

live to ride, ride to live

You were told to run away

Publicerad 2013-02-20 20:52:52 i Annikatt


 
I tried so hard and got so far, but in the end it doesn't ever matter. De roliga är att alla tankar kommer på kvällen, som nu när jag inte är på gymmet och bara ligg hemma för å kurera mig. Varför? Rätt otroligt ändå att en människa kan påverka en så mycket. Känslor är som vågor, man kan inte stoppa dom men man kan välja vilka man vill surfa på. Förstå vad ett år kan göra skillnad, vad gjorde jag för 1 år sen? De känns som om de vore så långt borta. Men då hade jag inte dessa problem. Problem kanske ja inte ska se de som heller, mer som saker att jobba på.
 
 
/Natti natt, ny dag imorgon, nya andetag.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-02-20 22:28:08

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela