annikatt

live to ride, ride to live

My middle finger salutes you

Publicerad 2013-02-22 09:24:00 i Annikatt

Fuck att vara förkyld! Mitt huvud dunkar, mina halsmadlar is the size of an orange känns de som. Näsan slutar aldrig rinna och är svullen, jag snyter tills blod kommer. Mina ögon ploppar snart ur skallen, hostan sitter djup i lungorna. Förbannat drygt! Ingen feber idag iallafall, 37,1 imorse. Brukar ligga på 36 ungefär.
 
Funderar på att åka in til stan och stanna förbi på apoteket igen och passa på sola, min hud strejkar. Psoriasis har jag hört is the shit. Haha näe men jag måste nog sola för dessa utslag är inte roliga.
 
/Något less brud

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela