annikatt

live to ride, ride to live

Torsdaaaag

Publicerad 2013-02-14 21:22:45 i Annikatt

For på gymmet imorse innan jobbet, skönt att kliva upp i tid. Egen tid är något jag uppskattar och värderar högt nu på senare tiden. Blev bjuden på semla på jobbet av Mattias, så som jag ha längtat efter denna SEMLA! gött!!
 
Gjorde en göda middag när jag köm hem, stekte lite korv och gjorde en killer sallad till de med sesamfrön i, nomnom! Gick sen på en 70min PW med vovvisarna, skönt vare. De börja ju va så varmt ute nu, sen med country musik i öronen kan jag inte annat än le.Har haft en såndär lycklig dag då man kommer på sig själv att man ler utan ingen som helst anledning! Hur awesome!?
 
Helt vanlig torsdag annars, klart man tänker lite extra sådär på en sån här dag. Tankarna går iväg åt alla olika håll, de är väl dessa dagar man saknar den där kärleken. Ärsch my valentines namne is GYM, höhö! Skämt åsido, mamma va supergo och hade köpt en nalle med hjärta på och lämnade en lapp där de stod Älskar dig hjärtat <3 Älskade mamma..
 
 
Nä! Renbäddad säng, värmeljus, go hund, film och sen gonatt!
 
/Lycklig tjey!

Kommentarer

Postat av: Fannu

Publicerad 2013-02-15 10:47:45

Sååå skönt !!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela