annikatt

live to ride, ride to live

Mys lördag

Publicerad 2013-02-16 22:46:12 i

Sov lite inatt, upp tidigt och släppa ut hästarna. Somnade om sen i en varm famn när jag kom hem, mös! Hehe sen somna ja efter jag vart i stallet, dö trött. For ut och red med mamma, Baccan va fin som vanligt och ingen hosta! Roligt nu när de känns att det är 600kg häst som galopperar ordentligt.

Hade noll motivation på gymmet, men mördade ändå lite ben idag.


30kg 12reps * 3set squats
90kg 12 * 3 benpress
70kg 15 * 3 bred benpress (for your ASS ;) )
35kg 12 * 3 leg curl

90kg 12*3 i mag maskinen jag älskar!
Ökade även på 5 SEK på plankan 1.30min* 2.
De är lite av de jag körde, orkar inte skriva ner allt.

Är iallafall dö trött nu, var nästa. Svimfärdig när jag gick från gymmet till bilen, vet inte va de är men kroppen känna inte riktigt i trim. Tror de är för jag har sovit dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela