annikatt

live to ride, ride to live

Fridag!

Publicerad 2013-02-15 19:28:45 i Annikatt

Woho! For direkt efter jobbet med Eva och körde RPM, typ som spinning fast roligare! 45 min, haha jag kan säga att svetten bokstavligen droppade från mig! Så awesome!! Mina ben är dock möra redan nu, får ta ett lungt pass på gymmet imorgon.
 
Var i stallet och pussade om mannen min, så gosig så jag dör. Ska alltid ha mulen uppe i ansiktet och pussas, kanske inte sådär super mysigt då han slickar en på kinden kanske. 600kg kärlek, de kan man inte annat än bli lycklig av.
 Nu ska jag skjutsa mamma och magnus in till stan och sen köpa lite nötter och dipp sen bäre av hem för å se gladiatorerna med J! Mös!
 
/ Ledig tjey

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela