annikatt

live to ride, ride to live

Sämst

Publicerad 2013-07-08 05:25:19 i Annikatt

Jag mår så fruktansvärt dåligt, vill bara slänga mig ner i sängen och få ett skott i huvve. Hela kroppen känns tung, tanken på att fara på jobbet och alla som vill fråga och prata med en känns otroligt betungande.
 
Jag önskar att de som hände aldrig har hänt, jag vill inte vara ensam. Sov skit dåligt inatt, även fast de är min sista vecka på volvo så är det faan ingen tröst idag alltså. Jag trodde att det skulle vara lite bättre idag när jag vaknade men det första som poppade upp i mitt huvud när jag vakna det var Matte. Men tårarna i ögon vrån få ja väl bara rycka upp och få dagen att rulla på.
 
Fy fan va jag inte tycker om det här.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela