annikatt

live to ride, ride to live

Bra dag

Publicerad 2013-02-12 22:55:11 i

Har haft en underbar dag! Efter jobbet åkte jag på en gång till min man och red ut på honom själv. Han va så snäll så, dock så hostade han men kollade andningen och han låg på 9 andetag/minut så de är lungt. Han blir inte sådär slut som han blev förut då han hostade.

Åkte hem och laddade fånen för att sen dra iväg på gymmet. Mötte upp Robin och körde lite kondis med honom innan han for hem. Drog av 1h på crosstrainern oxå -820 kalorier. CHECK!
Såg S där, fan alltså!

Pratade även med Lars och fick ursäkta mig för mitt fyllo beteende i lördags, ibland säg man väl saker som inte ska poppa ur skallen. Var väl lite väl taskig mot han. Men snäll som han är så vare lungt för hans del, godhjärtad den där.
Ska höpp i säng nu och tagga en ny dag, kommer iallafall börja gå dagtid om några veckor = förflyttning till monteringen. Tjohothefuckingho va skojs!! Hinna gymma innan jobbet, how awesome?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela