annikatt

live to ride, ride to live

We tried, oh how we tried. And we cried, oh how we cried. We lost the fight..

Publicerad 2013-08-15 23:57:24 i Annikatt

Efter alla dessa år kan jag fortfarande inte låta bli att tänka om, jag kommer fortfarande ihåg hur han luktar. Jag fick höra att jag tog allt så lätt, men jag tror jag valde att inte tänka på det alls och nu när det hinner ikapp mig så får jag hantera det nu. Nu har jag mer visdom i mig vilket hjälper den delen av mitt hjärta att läka. Jag vet att det kommer ta tid, för jag vill egentligen inte släppa allt och även om ja vill och försöker så blir jag påmind var och varannan dag. Jag har märkt att jag längtar tillbaka till tryggheten när jag bryter ihop vilket var han, då. Precis som om du har fastnat på min näthinna. Du är och var en stor del av mitt liv, många första gånger gjordes ihop med dig.
 
My scars will define me not brake me down.
 
Den tiden efter allt detta har definerat vem jag har blivit idag, så jag vill egentligen bara skicka ut ett stort tack till alla som bidragit till min "uppvakning". Jag är oerhört tacksam för alla mina vänner och min familj. Utan dom vore jag inte mig själv. Speciellt min mor, hon är verkligen min ledstjärna i denna tuffa värld.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela