annikatt

live to ride, ride to live

Seg dag

Publicerad 2013-02-06 22:01:07 i

Trött som bara den är jag, har haft en dålig dag. Varit allmänt seg, ätit skit dåligt. Käkade bröd och hela min kropp sa baa blä, hoppas på en bättre dag imorrn. Känns lite som om ja vill spy.

Gårdagens gym pass var helt okej, är i en liten svacka nu när de kommer till motivation. Antingen är jag påväg å bli sjuk eller så äre för jag inte har ätit så bra den här veckan.

Baccan sår börjar iallafall se bättre ut och tror jag ska ut å promenera med honom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela