annikatt

live to ride, ride to live

Måndag morgon

Publicerad 2013-02-04 07:49:12 i Annikatt

Godmorgon då, kändes inte alls så bra imorse. Kallsvettandes gick jag ner för trappen, medans jag gjorde iordning frullen kallsvettades jag. Antingen är jag påväg och bli sjuk eller så har kroppen inte riktigt återhämtat sig från i helgen. Är småöm i nacken och ena höften, vet inte riktigt va höften är öm för. Nacken förstår jag då jag låg och sov på armen natten till söndag. Men ändå skit drygt, när kroppen inte har alla hemma känns dagen extra tung.
 
Just nu längtar jag till min säng, ska till stallet direkt efter jobbet. Se om kroppen känns bättre senare så åker jag på gymmet och kör lite kondition bara.
 
/ Tjött tjey

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela