annikatt

live to ride, ride to live

FREDAG!!!!!!!!FTW!

Publicerad 2013-02-01 19:04:23 i Annikatt

Tjohooo! Så otroligt glad, hade en underbar dag på jobbet idag också. Har nyss varit och lagt om Baccans sår och tittat till hur de mådde. Sara hästtandläkaren va ute idag och fixade med tänderna deras. 
 
Mamma och Magnus skjutsade jag till stan, så nu har jag unnat mig att baka min version av sockerkaka. Kokosmjöl, fiberberikade havregryn, socker, smör, ägg, grädde, bakpulver och vaniljpulver (äkta). Ska mumsa lite på de sen iväg till gymmet och köra lite överkropp + basta för mina ben har inte varit mina kompisar idag. Har sån sjuk träningvärk. Jag skrattar lika gott varje gång jag ska på toa då jag har grymma problem att sätta mig ned, de går inte att göra annat än att le!
 
Va ute på en långprommis med hundarna innan jobbet också


Dagens form

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela