annikatt

live to ride, ride to live

Ännu tjöttare tjey

Publicerad 2013-02-07 05:32:17 i

Fan, mår lika illa nu på morgonen. De bådar absolut inte gott. Somnade i soffan igår när jag kom hem, skulle inte gjort de. Vart as seg, är skit trött. Ska försöka äta bättre idag så kanske de ordnar upp sig. Kickade igång dagen med en smothie, 1ägg, hallon, björnbär, mango, mjölk och lite yoghurt. Kanske får en att må lite bättre.

Min AV keps kom igår, glömde hämta ut den. Åker efter jobbet och hämtar den, som ja längtat efter den!

Annars kul å få jobba på monteringen, blir goda uppvaktad av grabbsen hahahaha xP

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela