annikatt

live to ride, ride to live

Aj aj i benen

Publicerad 2013-02-01 23:23:10 i Annikatt

Alltså gode träningvärken! Prövade basta för å se om det släppte lite, nähäru! Ska promenera mycke imorgon å strecha mjukt, då kanske de släpper lite. Har verkligen unnat mig go saker idag, go kakan blev inte så god haha! Va i ungen för länge, hundarna vart ju glada iallafall när inte jag ville ha. For på ica efter gymet istället och köpte nötter och blåbär. De va mumma!
 
 
Körde armar och rygg på gymmet, kunde dock inte köra en övning för ryggen då jag behövde ta stöd av benen. Haha big nono mina ben skrek aj och de gick inte! Men lika glad är jag för de ;) Utgång imorgon med flera av få bästaste brudarna här! Ser fram emot de, fick hem mina nya klänningar + skor idag så får se om jag kör på något nytt eller gammalt och beprövat.
 
 
Tvättade älsklings sår idag, han har ju knappt ont knäppjöken! Fick ju ta i mer än vad jag trodde. Älskade klump <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela