annikatt

live to ride, ride to live

Snigel! Äe men singel

Publicerad 2012-11-24 05:02:27 i

Varit singel i 7 dgr! Jag och Johan skulle inte funka i det långa loppet, med en sådan pass skillnad i värderingar, principer och syn på livet kände jag att de inte är någon jag kan leva mitt liv med. Han sa de själv att vi hade olika synsätt på saker och ting, väldigt sant.

I mina ögon är jobb viktigt då du får en inkomst så du ens kan leva. Jag kan inte vara tillsammans med någon som inte prioriterar jobbet framför dator tid. (Okej grov jämförelse) Men om man inte är aktiv när man ska söka jobb såsom fara ut och visa upp dig på arbetsplatser, fara till ställen där de inte söker på internet efter personal exempelvis. Det räcker oftast inte bara med att man sitter hemma vid datorn och söker jobb.

Nämen de är iallafall ett avslutat kapitel i mitt liv, jag har ingen ånger då jag vet själv att jag gick i dryga veckor å tänkte tänkte tänkte tänkte. När man har samma tankar så pass länge, är det rätt speciellt när vi inte hunnit varit tsm så länge. Bara där vare fel, man ska va nykära å pluttinuttiga iallafall första halvåret kan ja tycka. Mamma och Magnus ha varit tsm i ca 6 år och DOM kan betee sig som nykära?! De är kärlek de ^^

Mår oförskämt bra, sover skit bra om nätterna med älskade Donna tätt tätt intill. Trivs hemma och älskar min familj, gamla Annika börjar sakta komma tillbaka igen och jag börjar bli lycklig igen.

Att uppskatta sin mor, många som glömmer de. Du har bara EN... Jag visar att jag älskar min enda MOR. Många som glömmer det, spelar ingen roll. Du har bara en mamma och pappa, vårda dessa relationer.. En dag har du inte möjlighet att göra ens det.


Näe nu vart de långt! Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela