annikatt

live to ride, ride to live

Helgen

Publicerad 2012-11-12 07:26:59 i

Omtumlande helg känns de som. Har hunnit flytta ur de sista ur lägenheten och städat ur den. Så bye bye Tranbärsvägen, blandade känslor de där. Många minnen därifrån..

Fick åka iväg och skjuta riktig pistol, gillade glocken mest. Kul att få känna på hur en riktig "pang" känns ^^

Baccardi har gått från 24 andetag/minut till 10 andetag/minut. Vilket är en klar förbättring! Han frustar mer än vad han hostar vilket också känns lovande! Vi flyttar till de nya stallet 1december och förhoppningsvis ska detta va slutet på kampen mot hans överkänslighet till damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela