annikatt

live to ride, ride to live

Friiiiiiidaaaag

Publicerad 2012-11-09 22:39:44 i

Helg.. Gu se pöskarns skönt!
Red på lillskiten idag och han skötte sig exemplariskt efter 1 veckas vila.
Han har svarat bra på medicinen hittills så de är bara att hålla tummarna. Hoppas dom int frys inatt när de är så kallt nu när dom står ute i uteboxarna..

Troligtvis blire pang pang i helgen med riktigt pickadoll. Blir spännande att få pröva på. Bra erfarenhet inför både PHS och GMU. Sista ansöknings dag till GMU är 2 dec så jag tro ja ska skicka in nu!?
Ska flytta ut de sista ur lägenheten oxå, konstigt de känns på något vis. Många minnen som "packas" undan.

Nu bline film! Peaaaacccssccscsce!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela