annikatt

live to ride, ride to live

Fredag!!

Publicerad 2012-11-16 07:53:04 i

Gu se skönt! Har längtat grymt mycket efter denna helg hela veckan, min första sovmorgon på 16 dagar!

Ska rusta upp Harry i helgen, fixa avgasröre, byta bromsbelägg, byta tändstift+kablar, olja+oljefilter och möjligtvis tona rutorna om ja hinner.

Jag har både pratat med Mammsen å Magnus om min situation. Det känns mer och mer som jag blir säker på min tanke, men för att vara extra säker så tänker jag lite till. Fortfarande brutalt ärlig när de kommer till hur ja känner inför detta, Inge gå bakom ryggen alls. Han vet precis hur ja tänker och känner.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela