annikatt

live to ride, ride to live

kärlek

Publicerad 2010-04-01 01:10:52 i Annikatt


Jag har legat och tänkt på det, kärlek. Det är verkligen något stort, något som tar upp en stor del av ens liv.
Kärlek till vänner, bilar, mat, pojkvän m.m. Kärlek är ett sådant starkt ord. Jag blir glad då jag tänker på ordet kärlek, det är något så otroligt fint. Att till exempel två männiksor gjorda av kött och blod kan älska varandra så otroligt mycket. Det är så otroligt fint att se, jag blir rörd då jag ser par som verkligen älskar varandra.

Helt fascinerande (om de stavas så) att det finns ens, samma sak som orden jag älskar dig. Jag tycker det är så dumt att missbruka de orden, för mig betyder det något innerligt och man ska bara säga det om man verkligen menar det inte bara för att säga det. Kärlek kan laga ett brustet hjärta.

Att bli älskad, finns inget finare och bättre än att känna sig älskad och behövd. Känna att någon behöver en känna att någon älskar en och skulle gå under om du dog. Den känslan älskar jag. Man måste ta vara på det när man har det!





Tänker på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela