annikatt

live to ride, ride to live

Hm?

Publicerad 2010-06-07 11:31:30 i Annikatt


Jag hatar att det fortfarande påverkar mig, jag hatar att jag inte vet allt.
Jag vill fråga men jag vet innerst inne så vill jag inte veta för det tror jag bara sårar ännu mer än vad det redan har gjort. Måste skriva av mig bara, jag kan inte veta säkert. Jag vill som ha svart på vitt men det är för mycket begärt och jag vet hur det är men jag vill höra det hela tiden. Alldeles för mycket begärt. Det kommer plåga mig heeela tiden. Men förhoppningsvis kommer jag på andra tankar.

Ska iväg och sola nu sen till skolan och lämna igen datorn, min älskade data.. Sen bär det av på mer inskolning!

Ska försöka tänka mer positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela