annikatt

live to ride, ride to live

Ohh Onsdag

Publicerad 2010-07-28 10:50:55 i Annikatt


Nådit störande projekt jag började med imorse, skulle föra över nya låtar till ipoden, jo eller hur..
Självklart sku den krångla, bara för att ja ska vara hurtig och ut å springa så krångla den j*veln. Bajs på den iaf.

Jag funderade, när man har örondroppar i sin hund öron är det väl meningen att de inte ska slickas upp utav den andra hunden? Charlie tyckte de va jum jum ;D Ärsch!

Näe, arslet  ur tummen och ut och springa, med eller utan musik! här trostar jag tekniken! fy för den idag :( :O

Hon kan ta de lungt iaf!

Hon har nu gått ner från 39 kg till 36, nu börjar hon ta form! :D

Det nya fodret gjorde super!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela