annikatt

live to ride, ride to live

Underbart!

Publicerad 2010-04-26 20:37:18 i Annikatt


Otroligt rolig kväll i lördags!

Middag hemma hos Ida först, jätte gott tack!!
Sen förfest hemma hos Johanna med Sandra, Elvira och Veronica. Super kul!
Krogen krogen sen där det va många man kände igen, vart väldigt mycke skaka rumpa och jag hade så otroligt kul! Tack så mycket för den kvällen. Storebror var underbart snäll och skjutsade mig den kvällen, tack!





Söndag, mysdag. Cyklade till momo för att få tårta och sen present. Gott tack för den tårtan!
ÅKte sedan iväg med vo´s nya bil och tvättade den.
Grillning hos Carro och Emil på kvällen roligt att träffa de igen! Mys!
Sen efter akut besök för vo´s far åkte vi hem till Åbyn och sov.
Bättre helg får man ju leta efter!





KLART den bäste helgen på länge och jag mår toppen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela