annikatt

live to ride, ride to live

Torsdagkväll

Publicerad 2010-04-29 22:03:16 i Annikatt


Jag har ont i magen, sitter med färgning i håret.
Gjort det själv, stolt! Haha!

Känner mig kluven, mobilens skärm har gått sönder igen.
Vet inte vad det beror på heller, lite frustrerande.
Känns som om jag ligger på stupet och balanserar och när något sånt här händer så ramlar jag ner igen.
Jag hoppas jag kan klättra längre in mot fast mark för de är ju absolut inte kul att balansera såhär :O

Ja tro, undra om ja har glömt bort hur man ska leva? Eller hur jag ska leva som Annika?
Eller ja kan ju inte leva som gamla Annika, så hur ska jag leva? Waaah mina tankar dödar mig tro jag.
Måste sluta tänka, men hur? Ääääärsch va fan! Nog löser det sig, blir alltid bättre för de vet jag!!

Fick dock avsluta nu och skölja ur då de börja brinna i hårbotten, aj!


Näe men som sagt, jag är nog bara lite förvirradöver min ändring som person, kanske?
Hängde inte riktigt med själv hur jag ändrade mitt tanke sätt och började tänka innan action.

Näe men nu ska man inte va sån, jag hare bra och jag har ett bra liv ffs.


Åker till Johanna i skeå imorgon för att gratta henne, hon börj på på bli gammal!





Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-05-01 19:31:50

Jo jag är riktigt gammal nu, hela ett år äldre än förra året. Tiden går så fort och jag hänger inte riktigt med, men he bli nog bra :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela