annikatt

live to ride, ride to live

Tisdagmorgon

Publicerad 2010-04-27 11:01:54 i Annikatt


Sov inte så mycket inatt, tröttsamt att kliva upp 6 för att hinna med bussen.
Såg dock en jätte bra film igår innan vi somna, kom inte ihåg vad den hette. Men den handlade om en kille som vart ifråntagen sin mamma och sedan lev sitt liv nästan på gatan och sov på olika soffor. Sen är den en kvinna osm hjälper honom och han blir värsta AF proffset. Skit bra film!

Jag känner att min liv kan inte bli bättre just nu, jag är så otroligt glad!
Nästan så jag vill hoppa upp och ne, näe lugn ska man va haha ;D

"När väl lyckan kommer så kan inget göra min dag dålig"


Har dock inte varit i stallet sen i fredags, ajabaja! Men haft mycket med skolan också.
Men nu efter PA100 inlämmningen så kommer det förhoppningsvis bli mindre. Måste ut och springa också! Ha inte gjort det sen fredags, fy på mig!


Anna skrev några kloka ord på fb;


"Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. Så om du ger henne någon skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka."



Kan man spricka av kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela