annikatt

live to ride, ride to live

Konstig

Publicerad 2010-04-15 11:20:47 i Annikatt


Jag har en väldigt konstig känsla i magen, jag känner mig deppig men vet inte varför.
Jag tror det är skolan, känns som det är så otroligt mycket i skolan nu. Även hemma.
Jag kan inte slappna av när jag är hemma, jag kan inte känna mig hemma.

Jag vill bort en stund, bara över en helg. Glömma lite av vardagen och bara leva utan att behöva tänka på allt som jag måste göra imorgon. Jag känner mig stressad inombords fast jag inte gör något. Jag måste verkligen ta tag i vissa arbeten i skolan men jag har ingen ork. Svenska nationella kramar åt mig som om jag vore en trasa. Panik blandat med ångest. Blir som arg på mig själv, varför orkar jag inte ta tag i saker å ting? Jag sviker mig själv känns det som.

Har inte varit i stallet på 2 dagar, de är inte min stil. Jag känner varför ska jag dit?
Jag vet inte alls, äre vårkänslorna som spelar mig ett spratt eller vad är det?
Jag vill bara växa upp och flytta hemifrån och starta mitt egna liv, börja jobba och försörja mig själv.

Studenten är farligt nära

56 dagar kvar, jag känner en djup oro.
Bilen ska jag fixa, dörren är ju FFS röd!? :S Blä, rosten är bara äcklig. Hur ska jag orka de?
Måste köpa sommardäck också, de ha jag inte råd med. När jag slutar skolan måste jag ställa av bilen kommer inte ha råd med försäkringen. Ursch, varför kan inte man få ha ett lite lättare liv? Känns som om vissa bara lever och har det super bra, jag vill också känna så.

Aja..

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-18 17:20:33

Men gumman, nu ska vi inte vara bitter här. Själv har man varit arbetslös i 4 månader och fick sälja bilen för att jag inte hade råd att ha kvar den :P Men inte fasen är jag bitter, bara bita i det sura äpplet ett tag för det vänder förr eller senare ska du se :)



Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela