annikatt

live to ride, ride to live

Fredag 9 April

Publicerad 2010-04-09 09:20:48 i Annikatt


Countdown till Måndag då jag fyller 19 år, otroligt onödigt att fylla ynka 19 år?
Fast man gör det ju bara en gång så då får man väl ta vara påt!

Ska fira det med tjejerna ikväll, förparrta hemma i Degernäs med hemmagjord pizza att fresta magen med sen bär det av mot Five, taggar enormt! Kommer bli så kul!

Det enda ja känner är riktigt jobbigt just nu är skolan, ångesten bara bubblar upp när man tänker på hur mycket som komma skall. Huvvaligen! Svenska nationella, Pa100 och super många kurser som ska bli klara på 8 veckor? Det är alltså ca 8 veckor kvar till studenten? Studentklänning? Vart är den, ja inte hemma hos mig iaf, måste shoppa de också gaah! Äre såhär att vara ungdom? Haha! Näe, nu leker liver tycker jag och jag älskar det ;)

Hoppas det blir en underbar fredagskväll och jag ska komma ihåg allt, de är mitt mål med kvällen haha ;D inga problem.



JOBBIGT VA!? hahah inte haka upp oss på de nu Johanna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela