annikatt

live to ride, ride to live

Crawl

Publicerad 2010-04-06 11:24:57 i Annikatt



Mer glad än ja kan man ju inte vara. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har mest användt bloggen för negativa tankar och saker åt de hållet. Och nu när man mår toppen, va ska man skriva då?

Jag har hittat tillbaka till min väg men jag har valt att ta vänster istället för höger som jag brukar, om man ska förklara det på ett bra sätt och inte riktigt så krångligt sätt ;D Och när vägen svänger vänster så satsar jag allt och är redo för att förändra mig till det bättre.

"wait, did you hear that? hear my heart beat"

Något jag har lärt mig, when you find it, don't let it go.






I could stand by the side and watch this life pass me by, men jag ska leva det fullt ut och ta vara på varenda dag jag får utav det! Det är de värt! 1000 grr om.

I would share my whole life with you
I would give all I am to you and more
And it feels so good falling into you again
You've set my heart on fire
And it really fells good!



Kommentarer

Postat av: cb

Publicerad 2010-04-06 22:03:17

Härligt , härligt o åter härligt.

Jag kände på mig att det skulle fixa sig tillslut:-)

Kram på er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

KaTT

Oftast en glad och positiv tjej som försöker göra det bästa utav livet. Här kommer jag skriva av mig om mina känslor, det här är en plats för mig att skriva av mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela